субота, 2 серпня 2014 р.

Що за номер - або як правильно шукати в інтернеті на прикладі схеми болеро

Вчора мені надіслали красиву картинку в'язаного... чогось. Схожого на величезний комір. Ось цього:
 
(трохи більша схема - тут)
Звісно, мені стало цікаво "що воно таке", і як його взагалі, і... і...


Тому спершу я спробувала роздивитися, як виплели цю схему. Власне, зліва є цифри від 1 до 15 і від 1 до 9 - це номери рядів двох частин виробу. Кружечки - це, певне, повітряні петлі, стовпчики - це стовпчики з накидами, а хрестики - це стовпчики без накидів.
А ще треба сплести скільки-сь мотивів (скільки саме - це потрібно порахувати, скільки у виробі раппортів, тобто повторюваних частин схеми), які будуть вплетені у схему між однією її частиною і іншою.
Добре, тут все зрозуміло. Але все одно, що за нитки і гачок, як воно виглядає з інших боків, дайте більше інформації!

І інформація знайшлася!
Спершу я погуглила за зображенням. Здається, в Україні гуглити зображення тепер вміють усі, а якщо ні - то коротка інструкція звучить як "скопіюйте електронну адресу обраної картинки, в пошуковику оберіть "Зображення", там у полі пошуку клацніть на піктограму фотоапарату і вставте адресу вашої картинки".

У мене знайшлося кілька посилань, усі невідомою мені мовою і більшість - десь на Пінтересті. А там тільки картинки, жодних описів.
Проте, можна "перейти на сайт" бажаної картинки - і ось куди мене закинуло .
Так, тут теж інформації малувато. Але тут є слово "болеро" і є сусідня картинка, де інше "болеро" із листочками висить до нас... мм... технічно, передом, але фактично - немає різниці, чим, бо воно кругле з усіх боків - так показано на схемі посередині.
Читати японською я не дуже вмію, і розібратися, що там за сердечки і чому частину виробу плели в один бік, а частину - в інший, мені складно. До того ж, знайшлося щось схоже на виріб "із листочками" і зі зрозумілою мені мовою викладу.
Ось там уже пишуть - і яка пряжа, і які нитки, і скільки пішло. "Скільки пішло" - доволі важливий фактор, бо якщо нитка несподівано закінчується на половині виробу, а купити ще один клубок немає можливості (бо таке більше не завозять) - це печально.
Тому, озброївшись принаймні приблизною інформацією про нитки, гачки, метраж і все таке, я спробую вибрати один зі знайдених палантинів і таки виконати його. Слідкуйте за оновленнями!

Немає коментарів:

Дописати коментар