вівторок, 10 лютого 2015 р.

Робочі моменти: "Ловець снів", віяло, шалик і укропна серветка

Вирішила, треба таки трохи ділитися, що воно у мене виходить.
Останнім часом вийшло зробити (і вручити) імпровізований "ловець снів", зробити екран для віяла (і промахнутися із ним) і закохатися в одну з серветок.



Щодо "Ловця снів" - побачила цікаву ідею, як проста серветка перетворюється на таке-от настінне диво. Вирішила, що це якраз мій випадок - до того ж, дуже доречно під руку підвернувся цілком "ловецьснівний" набір із двох схем, з яких мала би, по суті, складатися скатертина...



У якості додаткових елементів зробила шість маленьких аплікацій, поєднаних ланцюжками з повітряних петель. Наприклад, ось таку Сову

На жаль, готового Ловця я сфоткати забула, але мені обіцяють зробити і вислати. Проміжний варіант виглядав ось так






Також сплела собі червоне щось (чи то закоротку шаль, чи то завеликий бактус), на яке пішло майже два великі мотки червоної вовни. Мене переслідувала удача - я вчасно припинила дов'язувати ще рядочок і перейшла до фінальної обв'язки, ниток якраз вистачило. Зробила приблизно за тиждень довгих черг у різних місцях плюс один цікавий фільм о пів на першу ночі (власне, фото зроблене якраз після цього фільму, тому і якість як є).
Так, в'язала саме отим гачком, яким заколола. Треба пошукати нормальну застібку.


Зараз, надихнувшись успіхом із Ловцем, працюю над ось цією схемкою


Виходить поки що ось так :)


А це - моя невдача. Спробувала зробити екран для віяла, але вибрала затовсті нитки (звичайний Ірис, гачок 1,5). До того ж, як виявилося, цей ірис - страшенно линючий.
На що його той екран натягти - ще думаю. Наразі валяється ось у такому вигляді

Немає коментарів:

Дописати коментар