середа, 17 вересня 2014 р.

Закладки-квіти

Давно я нічого сюди не дописувала - а за цей час уже дещо встигла доробити; розпочати нове і доробити; отримати купу натхнення і таки подужати це зробити. От із останнього я і почну.

Донька (і я разом із нею) хворіє і до школи не ходить, тому ми більше часу проводимо за підручниками вдома. І виявилося, що без закладок трохи не зручно. Тому я взялася і зробила давно омріяну штуку - закладки-квіти


До речі, якщо вам теж хочеться подібну закладку у книгу - не соромтеся, пишіть мені на reem.rend(закарлюка)gmail.com


Власне, я зробила три закладки: "Айстру", "Дзвіночок" і "В'юнок", який мені нагадує гвоздику

"Дзвіночок" придумала сама - згадувала по пам'яті схему до конвалій, яку кілька разів бачила і жодного разу не робила сама. Всередині - блискуча намистинка. Можна замість неї вкласти маленький дзвоник, було б ефектніше - у мене під рукою не знайшлося.



"В'юнок" робила за схемою, лишень по краю обробила




"Айстра" - перефразована схема; замість простих ланцюжків із повітряних петель для пелюсток робила ланцюжок і стовпчики без накиду в нього. Тут листячко виявилося надто об'ємним, тож іншим разом для закладок буду робили листочки за іншими схемами.



А ось так вони виглядають у книгах:



Ну і наостанок - донеччин малюнок на тему "Моя улюблена книга", який вона робила десь із тиждень тому. Донька старалася :)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар